כרטיסי ביקור בעיצוב עצמי - 3 צעדים פשוטים!

דבר ראשון - אם ברשותכם עיצוב מוכן, ניתן להשתמש בלחצן "העלה קובץ מוכן" ולחסוך את כל השלבים...

אם דרוש עיצוב, אז גם זה פשוט:

נא לבחור בקטגוריה הרצויה, לאחר מכן בעיצוב המועדף עליך, וניתן להתחיל ולעצב בפשטות ובמקצועיות את כרטיס הביקור.
באפשרותך לעצב צד אחד, שני צדדים, לבחור כמות, לבחור את סוג הנייר, עם או בלי ציפוי למינציה, פינות עגולות, השבחות שונות כמו לכה  סלקטיבית, או פוייל כסף/זהב/ברונזה ועוד...

איכות ההדפסה שלנו:

ברמת הבסיס, כל כרטיסי הביקור מודפסים אצלינו על נייר כרומו מט משובח וקשיח 350 גר' (ולא 300 כמו אצל רוב בתי הדפוס...), איכות ההדפסה של מכונת הדפוס הדיגיטלית שלנו גבוהה ביותר, עם צבעי עומק איכותיים, ואפילו החיתוך הינו דיגיטלי באוטומציה מלאה.
הכל על מנת לתת לכם את המוצר האוב והאיכותי ביותר שקיים בעולם הדפוס.

לחץ כאן כדי לצפות במצגת הדרכה לעיצוב המוצר

מחירון כרטיסי ביקור בהדפסה דיגיטלית (בש"ח + מע"מ)

כמות כרטיסים

צד אחד

שני צדדים

למינציה

פינות עגולות

נייר מיוחד

100

110

120

30

30

30

200

120

150

30

30

40

500

150

180

50

40

50

1,000

180

200

70

50

70

2,000

250

350

120

70

100

5,000

350

500

180

100

150

מבצע!!! כרטיסי ביקור דו"צ בציפוי למינציה מט בתוספת לכה UV סלקטיבית מבריקה

1000 יח'

490 ש"ח

2000 יח'

750 ש"ח

המחירון לגרפיקה מוכנה בלבד (לקוח או אתר)

תוספת לעיצוב גרפי - 200 ש"ח.

המחירים אינם כוללים מע"מ

כרטיסי הביקור שלך הם לעתים קרובות הרושם הראשון על לקוח פוטנציאלי . עיצוב ואיכות כרטיסי ביקור יהיו אלו שיקבעו אם הכרטיס ייזרק לפח אטו יוביל להמשך היקשרות מול הלקוח הפוטנציאלי .
נגישות כרטיס הביקור  בארנק ומידע יעיל ועניני על העסק שלך ישפיע על השפעת כרטיסי הבקור על אלה המקבלים אותו .  

גודל כרטיסי הביקור חייב להיות כך שיוכל להיכנס בקות לארנק אך יחד עם זאת א להיות קטן מידי שיילך לאיבוד בקלות .
איכות הנייר של כרטיסי הביקור : האם כרטיס הביקור שלך מעוצב  בצורה מקצועית או לא ..

מבחן צבע: כרטיסים צבעוניים יכולים להוסיף לתמונת המקצועיות שלך.
עודף  צבע גורע מאיכות הכרטיס ומוביל אותו במהירות לפח לא מומלץ להכניס יותר מ 3 צבעים אלא אם כן זה תצלום.

עיצוב ההודעה: כרטיס הביקור שלך צריך להיות ברור במסר שהוא מעביר  לאנשים את מה שאתה מציע , בהירות המסר מהווה יתרון משמעותי
מסר מעורפל או עמוס מוסיף לבלבול כך שהכרטיס שלך בסופו של דבר יזרק לפח.

התאמת תמונה: כרטיס הביקור שלך צריך להתאים לעיצוב תדמית העסק שלך. אם אתה מעצב, אז הכרטיס צריך להיות יצירתי. אם הכרטיס שלך אינו הוא מסונכרן עם התמונה שלך זה פוגע ביעילותו.

גודל הגופן: האם הכרטיס שלך עמוס במידע? חלל לבן על הכרטיס יקל לקלוט את המסר שלך. אם יש לך הרבה מה לומר, יש להוסיף אותו לחלק האחורי של כרטיס הביקור. האם האותיות קטנות מדי ונדרש מאמץ כדי קרוא אותן? זה אחד מהמאפיינים העולים להוביל את כרטיסך לפח

יצירת קשר: לקוחות או לקוחות פוטנציאליים שלך צריכים אמצעים רבים ככל האפשר ליצור איתך קשר על בסיס העדפה שלהם. עיצוב כרטיס הביקור שלך צריכה לכלול: תא קולי בטלפון, פקס, דוא"ל, אתר אינטרנט. חוסר מידע ליצירת קשר מכניס את הכרטיס שלך לפחיש לך רק הזדמנות אחת לעשות רושם ראשוני בגדול. אין ספק שעליך  להשקיע את העיצוב הטוב ביותר על כרטיסי ביקור שאתה יכול להרשות לעצמך. כרטיסי הביקור שלך הוא המבוא ללקוח, השקעה בכרטיס ביקור איכותי לטווח הארוך תניב הכנסות ותועיל לעסק שלך



קרא עוד : הדפסת כרטיסי ביקור
קרא עוד : הזמנות לאירועים